sobota, 29 czerwca 2013

Koktajlowe wariacje

Pomysł na takie koktajlowe wariacje podsunęła mi koleżanka i bardzo jej za to dziękuję, bo długo zastanawiałam się co zaserwować na blogu. Koktajle dla Julki robię już od pewnego czasu ale nie pomyślałam że mogę się z nimi podzielić również z wami.Może znacie jakieś inne koktajlowe wariacje ? chętnie skorzystam :)


Składniki:

  • przyrządzona porcja mleka modyfikowanego lub kefir bądź jogurt naturalny( decyzja co będzie podstawą  koktajlu zależy już od ciebie, ja tym razem zrobiłam na kefirze)
  • świeże lub mrożone owoce , ja przyrządziłam dwie wersje jedna z bananem, a druga z truskawkami i melisą (sama wyhodowałam), ale wariacji może być naprawdę wiele....

Przygotowanie:

Do przygotowanej porcji mleka, kefiru lub jogurtu dodaj wybrane owoce i zmiksuj blenderem i gotowe, prawda że proste, a uwierzcie mi maluchom bardzo smakuje.
                                                    SMACZNEGO

...wersja bananowa
i truskawkowa z melisą...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz